ورزشی

استاد ایرانی کاراته و داور بین المللی موفق در ترکیه | ورزشکار ایرانی مقیم ترکیه

حمید رضا ضیا شیرازی استاد ایرانی کاراته و داور بین المللی در سال 2019 همراه تیمی از ایرانیان ساکن انتالیا در مسابقات اوراسیا کاراته سبک اشیهارا aiko بود که با حضور پرقدرت تمامی تیم های اروپایی و آسیایی در انتالیا برگزار شد . ارمغان این مسابقات نتیجه قهرمانی تمامی شاگردان ایرانی این استاد که در انتالیا زندگی می‌کردند بود.

وی در حال حاضر به عنوان نماینده ارشد کاراته اشیهارا از طرف ریاست سازمان جهانی در ایران نیز سبک کاراته اشیهارا رو سازماندهی می کند.

حمیدرضا ضیاشیرازی و ریاست سازمان جهانی شیهان دیو جونکرز Dave jonkers

سازمان کاراته اشیهارا aiko

در حال حاضر در ۲۷ کشور در دنیا نمایندگی دارد و نمایندگی ارشد این سازمان پس از مسابقات اوراسیا اشیهارا در انتالیا به این استاد کاراته سپرده شده است.

مسابقات آسیایی در تاریخ ۲۴ مهر ۱۴۰۰ در پیش است که در قزاقستان برگزار خواهد شد .
روش مبارزات ساباکی که در سه سازمان جهانی اشیهارا ، شین دن و انشین آموزش داده می‌شود و تلفیقی از تکنیک‌های کیوکوشین و جودو میباشد . اغلب در سازمانهای نظامی و امنیتی هم استفاده می‌شود. زیرا تکنیک‌های دفاع شخصی کاملی در این روش مبارزات وجود دارد .
بنیان گذار این روش مبارزه در جهان برای اولین بار کانچو اشیهارا میباشد و اولین استاد بزرگ این سیستم در ایران کانچو حمید سلطانی است که در حال حاضر در آلمان زندگی می‌کند و آقای حمیدرضا شیرازی از اولین شاگردان این استاد بزرگ در ایران است که در سال ۱۳۷۶ جز اولین کمربند مشکی های این استاد بزرگ بود.


در حال حاضر دان ۵ جهانی کاراته که از سال ۱۳۹۴ احراز کرده و در داوری جهانی گواهینامه کلاس B جهانی را دارا میباشد.

داوران و نمایندگان ارشد کشورهای اروپایی و اسیایی

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا