املاک و مستغلات در ترکیه

تفاوت بین سرمایه گذاری در املاک و مستغلات و سهام چیست؟

تفاوت بین سرمایه گذاری در املاک و مستغلات و سهام چیست؟

سرمایه گذاری در املاک و مستغلات شامل خرید زمین با هر نوع کاربری، ساختمان، ویلا و … می باشد. در این نوع سرمایه گذاری، سرمایه گذاران در مدت زمان کوتاهتری به ارزش واقعی سرمایه خود می رسند. سرمایه گذاری های املاک با توجه به وضعیت بازار تغییر خواهد کرد.

شرایط بازار ، ارز ، محل قرارگیری ملک و ویژگی های منطقه ، میزان عرضه و تقاضا موضوعاتی هستند که باید ارزیابی شوند. بسیاری از سرمایه گذاران نیز با تبدیل املاک در هنگام افزایش ، سود کسب می کنند.

سرمایه گذاری در املاک و مستغلات در دو دسته مختلف ارزیابی می شود : مسکونی و تجاری.

سرمایه گذاری در سهام

( تفاوت بین سرمایه گذاری در املاک و مستغلات چیست )کیفیت سرمایه گذاری و اخذ سهام شرکتهای فعال قانونی بسیار مهم می باشد.

وقتی سهام گرفته می شود، نه به عنوان کارمند شرکت یا یک شخص فعال در شرکت ، بلکه به عنوان یک شریک در نرخ سود و زیان شرکت شناخته خواهد شد.

در سهام؛ اعضای هیئت مدیره توسط سهامداران انتخاب می شوند. افرادی که در سهام سرمایه گذاری می کنند و سهامدار شرکت می شوند در انتخابات اعضای هیئت مدیره شرکت می کنند. اعضای هیئت مدیره نمایندگان سهامداران هستند.

چه شما به دنبال خرید و فروش املاک در ترکیه با اهداف سرمایه گذاری هستید و چه برای زندگی در آن ، ضروری است که اعتبار پروژه را به طور کامل بررسی کنید. همواره از خدمات تخصصی شرکت مشاور املاک و مستغلات ، برای کلیه امور مشاوره و نیازهای حقوقی تان، استفاده کنید. اگر به دنبال سرمایه گذاری در

ترکیه هستید ، املاک و مستغلات ما یک نام معتبر و شناخته شده به عنوان مشاور حرفه ای ملک است که پیش زمینه ایی دقیق از شرکت سازنده، کیفیت مصالح مورد استفاده در پروژه و امکانات رفاهی و اجتماعی آن در اختیار شما قرار می دهد.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا