اخذ گواهینامه ترکاطلاعات ترکیهافتتاح حساب بانکیدانستنیهای ترکیه

ثبت آدرس در اداره نفوس ترکیه

احتمالا اگر در حال حاضر به ترکیه مهاجرت کرده باشید حداقل یک بار اداره نقوس ترکیه را شنیده باشید.اداره نفوس ترکیه در واقع مشابه اداره ثبت احوال در ایران است.اداره نفوس ترکیه در تمامی محله ها وجود دارد. وظیفه این اداره ثبت ازدواج، تمدید اقامت، گرفتن گواهینامه و … میباشد. اداره نفوس در هر شهر و یا منطقه وجود دارد و شما به عنوان یک تبعه خارجی باید برای انجام کارهای خود به اداره نفوس محل سکونت مراجعه کنید.

شما با ارائه اجاره نامه یا سند خرید خانه میتوانید اقدام به گرفتن برگه تایید محل اقامت کنید. این برگه به این معنا است که شما در محل مورد نظر زندگی میکنید.

ثبت ازدواج در اداره نفوس ترکیه

از انجایی که ثبت ازدواج در ترکیه به صورت بین المللی است میتوانید برای این مورد اقدام کنید.برای ثبت ازدواج خود در سیستم بین المللی باید ازدواج خود را در این اداره به ثبت برسانید. این سند ازدواج بین المللی است و به تمامی زبان ها قابل ترجمه میباشد. همچنین این سند در تمامی کشور های عضو کمیسیون بین المللی احوالات است قابل استعلام است

آدرس نفوس برای افتتاح حساب بانکی

در زمان افتتاح حساب با کیملیک شما به برگه نفوس نیز احتیاج دارید. با مراجعه به این اداره ترکیه و ارائه اجاره نامه یا سند خانه و یک قبض به نام میتوانید این برگه را دریافت کنید. با این کار محل سکونت شما در ترکیه به ثبت میرسد. این ثبت ادرس و تاییده آن توسط بانک ۲۴ ساعت به طول میکشد

ثبت آدرس برای دریافت گواهینامه ترکیه

یکی دیگر از مواردی که اداره نفوس انجام میدهد دریافت گواهینامه است.شما با مراجعه به این اداره برای تبدیل گواهینامه ایران به گواهینامه ترکیه با تعین وقت قبلی و پرداخت هزینه و ارائه مدارک میتوانید تقدام نمایید.

نحوه ثبت آدرس

  1. نوتر کردن اجاره نامه یکساله خود
  2.  به نام زدن قبوض آب و برق خانه
  3.  مراجعه به سایت اداره نفوس ترکیه و دریافت وقت راندو از اداره نفوس محل خود

 مراجعه حضوری طبق زمان داده شده به اداره نفوس پس از ثبت آدرس در سامانه E-DEVLET ترکیه میتوانید آدرس ثبت شده خود را مشاهده کنید.

نکات مهم

برای مراجعه به این اداره ترکیه باید از قبل وقت بگیرید و هزینه آن را پرداخت کنید. برای انجام کار های خود در این اداره ترکیه حتما مدارک شناسایی همراه خود داشته باشید.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا