املاک و مستغلات در ترکیه

راهنمای خرید ۶ مرحله ای در منزل | خرید ملک در ترکیه

راهنمای خرید ۶ مرحله ای در منزل | خرید ملک در ترکیه

خرید خانه یکی از تصمیم گیری های مالی مهم است که شما در زندگی با آن مواجه هستید. اگر قبل از تصمیم گیری ، در ذهن خود سؤالی دارید و به خصوص اگر برای اولین بار خانه ای خریداری می کنید ، می توانید با برنامه ریزی دقیق، این روند را کوتاه و بهینه کنید. به همین منظور راهنمای خرید ۶ مرحله ای را به شما ارایه خواهیم داد ( راهنمای خرید ملک در ترکیه )

۱- بودجه خود را مرور کنید

تعیین کنید که چه میزان بودجه برای خرید مسکن مورد نظر اختصاص خواهید داد. اگر قصد استفاده از وام بانکی را دارید، می توانید آنرا در برنامه ریزی بودجه ای خود قرار دهید. کسانی که وامهای قبلی خود را به بانک ها به صورت منظم بازپرداخت می کنند و بدهی کارت اعتباری نداشته باشند ، دارای اعتبار بالایی هستند.

 

۲- خصوصیات خانه مورد نظر را تعیین کنید

چک لیستی از خصوصیات واحد مسکونی ایده آل خود را که باید خریداری شود تهیه کنید. این چک لیست می تواند شامل متر مربع ، تعداد اتاق ها ، سن ساختمان و … باشد. چک لیست فوق به شما کمک می کند تا مطابق نیازها و خواسته های خود ملک مورد نظر را پیدا کنید.

 

۳- مشاور املاک خود را پیدا کنید

در فرایند خرید خانه ، داشتن پشتیبانی و مشاور حرفه ای، به سهولت تصمیم گیری شما کمک می کند. شما می توانید سوابق، تخصص و آگاهی از منطقه مشاوران املاک و مستغلات را در محله ای که خانه خریداری می شود ، مرور و یکی را انتخاب کنید که مناسب شما باشد.

۴- لیستی از خانه های مورد علاقه خود را تهیه کنید (خرید آپارتمان در ترکیه )

لیستی از خانه هایی را که بازدید می کنید و مورد پسند شما می باشند را تهیه کنید. شما از خواص و بودجه خانه مورد نظر خود اطلاع دارید. حال باید بین مسکن نشان داده شده توسط نماینده املاک و مستغلات را انتخاب کنید. یادداشت های خود را با هم مقایسه کرده و دریابید که کدام گزینه با انتظارات شما مطابقت دارد.

۵- پیشنهاد دهید

نماینده املاک و مستغلات شما را در تهیه پیشنهاد برای خانه انتخابی شما راهنمایی می کند. با استفاده از خدمات آنها می توانید در مورد ارزش خانه مطلع شوید و مذاکره کنید.

۶- تکمیل معاملات وام مسکن کامل

پس از پذیرفتن پیشنهاد خرید خود ، می توانید نسبت به خرید خانه اقدام کنید. اگر قصد خرید خانه با استفاده از وام مسکن را دارید، در صورتی که امتیاز اعتباری شما زیاد باشد و مشکلی برای دریافت وام نداشته باشید، می توانید بانک مورد نظر خود را برای گرفتن وام مسکن انتخاب کنید. شما باید به سررسید و راحتیهایی توجه کنید که بانکی که وام مسکن می گیرید به اندازه نرخ بهره ارائه می دهد.

 

چه شما به دنبال خرید و فروش املاک در ترکیه با اهداف سرمایه گذاری هستید و چه برای زندگی در آن ، ضروری است که اعتبار پروژه را به طور کامل بررسی کنید. همواره از خدمات تخصصی شرکت مشاور املاک و مستغلات ، برای کلیه امور مشاوره و نیازهای حقوقی تان، استفاده کنید. اگر به دنبال سرمایه گذاری در ترکیه هستید ، Homev Holding یک نام معتبر و شناخته شده به عنوان مشاور حرفه ای ملک است که پیش زمینه ایی دقیق از شرکت سازنده، کیفیت مصالح مورد استفاده در پروژه و امکانات رفاهی و اجتماعی آن در اختیار شما قرار می دهد.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا