املاک و مستغلات در ترکیه

مجوزهای ساختمانی در ترکیه | خرید آپارتمان در ترکیه

مجوزهای ساختمانی در ترکیه | خرید آپارتمان در ترکیه

پروانه ساختمانی چیست؟

در ترکیه بر اساس قوانین منطقه بندی، باید برای ساخت و ساز مجوزهای لازم را گرفت. اولین مجوزی که در ساخت و ساز ساختمان می توان گرفت ، پروانه ساخت است. این مجوز پس از تکمیل مدارک مورد نیاز ، برای شروع ساخت و ساز نیاز می باشد. ( مجوز های ساختمانی در ترکیه )

چگونه می توانیم از پروانه ساخت استفاده کنیم؟

پروانه ساختمانی به معنای اخذ مجوز برای شروع ساخت و ساز ساختمان است. در ساخت و ساز ، پروژه باید به طور صحیح و مطابق با قوانین ساخته شود. باید این امکان وجود داشته باشد که مالکان مشکلی در احداث پروژه ایجاد نکنند. این مجوز از شهرداری هر منطقه گرفته می شود.

دوره مجوز چیست؟

پروانه ساخت برای هر ساختمان ۵ سال اعتبار دارد. شرط شروع به کار در طی ۲ سال پس از دریافت مجوز است و مدت ساخت ۵ سال است. در صورت نقض این قانون ، پروژه اعتبار مجوز خود را از دست می دهد. برای ساخت و سازهای بیش از ۵ سال ، مجوز مجدداً باید اخذ شود. در صورتی عدم اخذ مجوز ، ساخت و ساز متوقف می شود. اگر ساخت و ساز در این مدت انجام نشود، مجوز نامعتبر تلقی می شود.

ساختمان بدون مجوز

کنترل و اعتبار مجوز هر ساختمان به راحتی از طریق سیستم دولت الکترونیکی ترکیه قابل دسترسی می باشد. پس از بازرسی نمایندگان شهرداری، در مورد ساخت و سازهای بدون مجوز ، مجازات های خاصی طبق قانون اعمال می شود. در درجه اول برای مالک و همینطور برای پیمانکار و سایر افراد مرتبط در ساخت و ساز طبق قانون مجازات های زیادی در نظر گرفته شده است.

چه شما به دنبال خرید و فروش املاک در ترکیه با اهداف سرمایه گذاری هستید و چه برای زندگی در آن ، ضروری است که اعتبار پروژه را به طور کامل بررسی کنید. همواره از خدمات تخصصی شرکت مشاور املاک و مستغلات ، برای کلیه امور مشاوره و نیازهای حقوقی تان، استفاده کنید. اگر به دنبال سرمایه گذاری در ترکیه هستید ، Homev Holding یک نام معتبر و شناخته شده به عنوان مشاور حرفه ای ملک است که پیش زمینه ایی دقیق از شرکت سازنده، کیفیت مصالح مورد استفاده در پروژه و امکانات رفاهی و اجتماعی آن در اختیار شما قرار می دهد.

 

 

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا