املاک و مستغلات در ترکیه

هزینه های خرید خانه در ترکیه | خرید ملک در ازمیر

قیمت خانه

( هزینه های خرید خانه در ترکیه ) مهمترین هزینه خرید خانه، پولی است که برای خرید خانه می دهید. اگرچه بانک ها خرید وام مسکن را برای بسیاری از افراد آسان تر می کنند، اما معمولاً این ۱۰۰٪ نیست. بیشتر وام های رهنی، قیمت خانه را تا ۷۵ درصد پوشش می دهند.

هزینه های مربوط به نوسازی

هزینه های نوسازی جز آیتمهای قابل توجه می باشد که باید قبل از خرید خانه مد نظر قرار بگیرد.

کمیسیون املاک و مستغلات

اگر ملکتان را از یک املاک و مستغلات خریداری می کنید، در پایان معامله نیز هزینه کمیسیون را پرداخت خواهید کرد. معمولاً این هزینه برابر با ۳٪ قیمت فروش خانه است.

هزینه ثبت زمین

هنگام خرید املاک و مستغلات، هزینه ای به نام هزینه ثبت زمین باید پرداخت شود. این هزینه معادل ۴٪ قیمت فروش خانه است و بین خریدار و فروشنده تقسیم می شود. سهم خریدار ۲٪ از هزینه خانه است. در بعضی موارد ، طبق توافق خریدار تمام آنرا به فروشنده می پردازد.

هزینه چرخش صندوق

دولت وجوه در گردش مربوط به فروش املاک و مستغلات را دریافت می کند. این هزینه ۱۶۲ لیر است.

مالیات بر املاک

مالیات بر املاک نوع مالیاتی است که باید یک سال پس از تاریخ خرید برای املاک پرداخت شود.

مالیات نظافت محیط زیست

یکی دیگر از مهمترین نوع مالیات هایی که در سال ۲۰۱۹ مصوب شده ، مالیات نظافت محیط زیست است. مبلغ این مالیات با توجه به متر مربع خانه خریداری شده و تعداد افراد ساکن در آن محاسبه می شود.

هزینه اشتراک

عضویت در آب ، برق ، گرمایش مرکزی و گاز طبیعی ضروری است. اشتراک گاز طبیعی گران ترین آن است و به صورت اقساط قابل پرداخت است.

بیمه زلزله

تنها یک بیمه وجود دارد که مردم موظف هستند هنگام خرید خانه از آن استفاده کنند. این بیمه با توجه به اندازه و متر مربع خانه های خریداری شده متفاوت است.

چه شما به دنبال خرید و فروش املاک در ترکیه با اهداف سرمایه گذاری هستید و چه برای زندگی در آن ، ضروری است که اعتبار پروژه را به طور کامل بررسی کنید. همواره از خدمات تخصصی شرکت مشاور املاک و مستغلات ، برای کلیه امور مشاوره و نیازهای حقوقی تان، استفاده کنید. اگر به دنبال سرمایه گذاری در ترکیه هستید ، Homev Holding یک نام معتبر و شناخته شده به عنوان مشاور حرفه ای ملک است که پیش زمینه ایی دقیق از شرکت سازنده، کیفیت مصالح مورد استفاده در پروژه و امکانات رفاهی و اجتماعی آن در اختیار شما قرار می دهد.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا