املاک و مستغلات در ترکیه

گواهی اسکان | خرید ملک در ترکیه / خرید ملک در استانبول

گواهی اسکان | خرید ملک در ترکیه / خرید ملک در استانبول

گواهی اسکان مجوز اقامت یک ساختمان است. مجوزهای کاربری ساختمان توسط شهرداریهای هر منطقه صادر می شود. درخواست این گواهی توسط شرکت سازنده یا مقام رسمی به شهرداری ارایه می شود. پس از درخواست، ساخت پروژه باید تمام شده و کلیه مراحل مطابق با پروانه و ضمایم آن باید انجام شود. بازرسی توسط مأمور شهرداری مطابق با نقشه ها و مستندات مصوب انجام می شود.

سازه های بدون مجوزهای ساختمانی رسماً در دست ساخت قلمداد می شوند. وام های بانکی را نمی توان برای خانه های بدون گواهی تسویه حساب استفاده کرد. علاوه بر این ، اشتراک ها به ساختمان های بدون گواهی تسویه حساب داده نمی شوند. برای دریافت اشتراک هایی از قبیل برق ، آب و گاز طبیعی ، گواهی تسویه حساب لازم است.

شرط اول برای تهیه گزارش تسویه حساب برای یک ساختمان اتمام کارهای ساختمانی است.

پس از اتمام ساخت و ساز ساختمانها با پروانه ساخت و تطابق با مستندات ، می توانید درخواست گواهی تسویه حساب را ارایه دهید.

این اطلاعات و اسناد مصوب را می توان با استفاده از مجوزهای ساختمانی ، یعنی مجوزهای ساختمانی مسکونی ، از شهرداریها بدست آورد.

برای اخذ گزارش تسویه حساب ، مالک ، پیمانکار یا مسئول ساخت و ساز باید به شهرداری مراجعه کند. کارشناسان فنی ، ساختمان را مطابق با مجوز و ضمایم بررسی می کند که آیا  تأییدیه بخش شهرسازی کسب کرده است یا خیر. گزارشات مربوط به مخابرات، آتش نشانی ، تاسیسات آب ، برق ، تلفن ،آسانسور از جمله گزارش ها و اسناد فنی مورد نیاز هستند.

چه شما به دنبال خرید و فروش املاک در ترکیه با اهداف سرمایه گذاری هستید و چه برای زندگی در آن ، ضروری است که اعتبار پروژه را به طور کامل بررسی کنید. همواره از خدمات تخصصی شرکت مشاور املاک و مستغلات ، برای کلیه امور مشاوره و نیازهای حقوقی تان، استفاده کنید. اگر به دنبال سرمایه گذاری در ترکیه هستید ، املاک و مستغلات ما یک نام معتبر و شناخته شده به عنوان مشاور حرفه ای ملک است که پیش زمینه ایی دقیق از شرکت سازنده، کیفیت مصالح مورد استفاده در پروژه و امکانات رفاهی و اجتماعی آن در اختیار شما قرار می دهد.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا