املاک و مستغلات در ترکیه

سهم ملک در زمین | خرید ملک در ترکیه / خرید ملک در استانبول

سهم ملک در زمین | خرید ملک در ترکیه / خرید ملک در استانبول

محاسبه سهم آپارتمان دشوار نیست. سهم زمین با نسبت متر مربع از سازه اصلی که در آن واقع شده به سهم زمین متعلق به بخش مستقل ذکر شده محاسبه می شود.

سهام ملک در واقع باید مطابق قانون تعریف شود. سهم زمین و مالکیت آپارتمان را نمی توان به طور مستقل از یکدیگر منتقل کرد. به همین ترتیب، نمی تواند از هم جدا باشد. هر بخش مستقل در یک ساختمان باید با توجه به سهم خود در زمین ارزیابی شود. دانستن این حساب همچنین می تواند از سوء رفتار پیشگیری کند.

همچنین می توانید سهم ملک غیر منقول خود را از اداره ثبت احوال درخواست کنید. اگر محاسبات توزیع مطابق قانون انجام نشده باشد، صاحب ملک می تواند برای تجدید نظر در سهام، به دادگاه مراجعه کند. اگر مشخص شود که در نتیجه بررسی و گزارش کارشناسی خطایی رخ داده باشد، سهام مطروحه اصلاح خواهد شد و آن را ملاک عمل قرار خواهند داد.

دریافت اقامت ترکیه

ترکیه به عنوان یک کشور اروپایی‌‌-آسیایی همواره به عنوان یکی از ده گزینه‌ی اول مهاجرت برای مردم خاورمیانه مطرح بوده است. آب و هوای مطلوب، طبیعت زیبا، فرهنگ نزدیک و امکان دریافت ویزا و اقامت آسان در کنار امکان راه اندازی کسب‌و‌کار خرد و کلان ترکیه را به عنوان یکی از مقاصد جدید مردم خاورمیانه به خصوص شهروندان ایرانی برای مهاجرت تبدیل کرده است. در این میان دانستن قوانین مهاجرت و شرایط اخذ شهروندی این کشور بسیار حائز اهمیت است.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا